گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

جک و جوک جدید و جالب و خنده دار

جک و جوک جدید و جالب و خنده دار


قلب در برف



گفتم : خواهر حجابت ؟ چیزی نگفت …

دوباره گفتم : خواهرم حجابت ؟ برگشت گفت : چی ؟

گفتم: اِوا خاک بر سرم تو پسری مگه ؟





از دوستان کی آیفون داره ؟

میخوام بدونم چطوری باهاش میاین اینترنت ؟

من هرچی سعی میکنم نمیشه همش درو باز میکنه !





پسره یه لشگر آبجى داره

جدیدترین جوک های خنده دار سری جدید جوک و لطیفه

ﯾﻪ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و سوگلی

ولی هنوزم که هنوزه ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺶ !





جک و جوک جدید و جالب و خنده دار

جملات عاشقانه جدید

جملات عاشقانه جدید

قلب قرمز


کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

صدا کردنت کافی نیست

شکوه اسم تو را باید لمس کرد





آدم بدون دوست

چون کتاب بدون جلد است !





سفری به دور دنیاست

جملات ناب و عاشقانه جدیدترین جملات زیبا بهترین جملات زیبا و عاشقانه

وقتی دستانم تا انتها

رویت را نوازش می کنند





جملات عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



قلب صورتی



تــو را که از دلــم کم می کنــم

باقیمانده صفــر می شــود





برای تو می میرم

تو وانمود کن که تب کرده ای

همین کافیست






مدت هاســـت

دلـــم شـــروعــی تـــازه می خــــــواهــد

تــو بیـــــــا

مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن

اس ام اس های عاشقانه اس ام اس زیبا اس ام اس  عاشقانه اس م اس ناب





اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 92

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 92





چهار فصل کامل نیست

خرید اینترنتی فروش پستی فروشگاه های اینترنتی خرید انلاین             

هوای تو هوای دیگریست





برای تو می میرم

خرید اینترنتی

تو وانمود کن که تب کرده ای

همین کافیست






می خواهم بِدهم دنیا را برایم تنگ کنند

به اندازه آغوشت





اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 92


اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا


اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا




باران که می بارد همه چیز تازه می شود

خرید اینترنتی فروش پستی فروشگاه های اینترنتی خرید انلاین

حتی داغ نبودنِ تو





همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سال هاست دارم حساب می کنم

چگونه من بعلاوه ی تو

خرید اینترنتی

شد فقط من






تو که با دیگرانت بود میلی

چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود

که عشق ما نشد مجنون و لیلی ؟






اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا