گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

اس ام اس شهادت امام رضا جدید


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


دلم برای تو پر می کشد امام غریب

غمت ز سینه شرر می کشد امام غریب

زیارت تو که فوق همه زیارت هاست

دل مرا به سفر می کشد امام غریب


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


عاقبت از زهر مأمون پاره شد قلب رضا

در میان حجرۀ در بسته می‌زد دست و پا

گه جوادش را گهی معصومه را می‌زد صدا

داغ او تا صبح محشر بر دل سوزان ماست

شهادت امام رضا ( ع )  تسلیت باد


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


بیا از مدینه ای نور چشمان ترم

fبین که از زهر جفا پاره شد این جگرم

چشم من مانده به در کجایی ای جواد من

ای عزیز دل من بیا برس به داد من


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


پیامبر ( ص )

پاره ای از تن من در خراسان دفن خواهد شد هر مومنی او را زیارت کند

خداوند عزوجل بهشت را بر او واجب می کند

شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


شب شهادت مولای مهرپرور ماست

کسی که سایه لطفش پناهِ کشور ماست

شب شهادت هشتم امام معصوم است

که آستانه او قبله گاه باور ماست


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


کوثر اشک من از ساغر و پیمانه توست

دل آتش‌ زده‌ام شمع عزا خانه تـوست

جگر سوخته خاکستر پروانه تـوست

شعله‌های دلم از آه غریبـانه تـوست


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


ای غریب خراسان سیدی یا رضاجان

داغ تو بر دل ما چشم ما بر تو گریان

سینه‌ات پر شراره دیده‌ات پر ستاره

هم غمت بی‌شماره هم جگر پاره پاره


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


کعبه ‎ی اهل ولاست صحن و سرای رضا

شهر خراسان بُوَد کرب و بلای رضا

در صف محشر خدا مشتری اشک اوست

هر که در اینجا کند گریه برای رضا

از در باب الجواد می شنوم دم به دم

یا ابتای پسر وا ولدای رضا

التماس دعا


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


ای آنکه تو در غربت سر به گریبان داری

در خلوت خود شبها شام غریبان داری

از تربت تو عیسی، اکسیر شفا دارد

موسای کلیم اینجا دستی به دعا دارد


اس ام اس شهادت امام رضا جدید


السلام علیک یا امام الرئوف!

سلام بر تو که مهربانی هایت از شمار زائران انبوهت بسیار بیشتر است.

امروز سلام اشکبار ما با سوختن اباصلت همراه شده است

اس ام اس شهادت امام رضا جدید

اس ام اس شهادت امام رضا جدید

آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


نام صاحب اثر : سامان جلیلی

نام اثر : تشویش

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : ۵۵۱۹۲۴۵


آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


نام صاحب اثر : سامان جلیلی

نام اثر : شعله دار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : ۵۵۱۹۲۴۶


آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


نام صاحب اثر : سامان جلیلی

نام اثر : چی میشه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : ۵۵۱۹۲۴۷


آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


نام صاحب اثر : سامان جلیلی

نام اثر : حرف دلم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : ۵۵۱۹۲۴۸


آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


نام صاحب اثر : سامان جلیلی

نام اثر : حبس ابد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : ۵۵۱۹۲۴۹


آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


نام صاحب اثر : سامان جلیلی

نام اثر : اعتراف

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : ۵۵۱۹۲۵۰


آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


نام صاحب اثر : سامان جلیلی

نام اثر : بهونه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : ۵۵۱۴۶۲۶


آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


نام صاحب اثر : سامان جلیلی

نام اثر : کلنجار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : ۵۵۱۹۲۵۱

آهنگ پیشواز ایرانسل جدید

آهنگ پیشواز ایرانسل جدید


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


یاد داری که ز من خنده کنان پرسیدی

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟

چهره ام را بنگر تا بتو پاسخ گوید

اشک شوقی که فرو خفته به چشمان نیاز


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


چه ره آورد سفر دارم ای مایه عمر؟

سینه ای سوخته در حسرت یک عشق محال

نگهی گمشده در پرده رؤیائی دور

پیکری ملتهب از خواهش سوزان وصال


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


چه ره آورد سفر دارم … ای مایه عمر؟

دیدگانس همه از شوق درون پر آشوب

لب گرمی که بر آن خفته به امید و نیاز

بوسه ای داغتر از بوسه خورشید جنوب


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


ای بسا در پی آن هدیه که زیبنده تست

در دل کوچه و بازار شدم سرگردان

عاقبت رفتم و گفتم که ترا هدیه کنم

پیکری را که در آن شعله کشد شوق نهان


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


چو در آئینه نگه کردم، دیدم افسوس

جلوه روی مرا هجر تو کاهش بخشید

دست بر دامن خورشید زدم تا بر من

عطش و روشنی و سوزش و تابش بخشید


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


حالیا … این منم این آتش جانسوز منم

ای امید دل دیوانه اندوه نواز

بازوان را بگشا تا که عیانت سازم

چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز

اشعار زیبای فروغ فرخزاد

اشعار زیبای فروغ فرخزاد


دل نوشته های جدید


دل نوشته های جدید


پشت پلک کدام قصه به خواب رفته ای

که هر شب قصه ی آمدنت را  می گویم

و نمی آیی !؟!


دل نوشته های جدید


میگویند زمان طلاست اما من چشیدم

دروغ میگویند ، زمان آتش است

ثانیه به ثانیه اش میسوزاند

و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد


دل نوشته های جدید


باران که می بارد دلم برایت تنگ می شود

راه می افتم بدون چتر

من بغض می کنم ، آسمان گریه


دل نوشته های جدید


بغض بزرگترین اعتراضه

اما اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست ، یه التماسه …


دل نوشته های جدید


بگذار بگویم عزیزم

بغض که می کنی نازنین

گریه ام می گیرد

خنده ات که بگیرد

حالم از همیشه بهتر است

می بینی زندگی ام را !

به دلت بند است بند دلم


دل نوشته های جدید


کاش میشد نوشت

تموم حرفهایی که بغض شدند

و بر گونه جاری نشدند


دل نوشته های جدید


خنده هایم با بغض و حرف هایم با مکث همراه شده اند

تنم را نمی دانم روحم سخت گریان است


دل نوشته های جدید


برایم از بازار یک بغض خوب بخر

این بغضی که من دارم هر روز می شکند


دل نوشته های جدید


کاش می شد نوشت

تمام حرف هایی را که بغض شدند

ولی بر گونه جاری نشدند

کاش می شد


دل نوشته های جدید


آنقدر بغض هایم را فرو دادم و خندیدم که

خدا هم باورش شد که چیزی نیست

دل نوشته های جدید

دل نوشته های جدید

اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


ز یمن مقدم رسول خاتم

معطر آمده محیط عالم

مولد صادق آل محمد

مقارن گشت با میلاد احمد

میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


امشب سخن از جان جهان باید گفت

توصیف رسول انس و جان باید گفت

در شام ولادت دو قطب عالم

تبریک به صاحب الزمان باید گفت


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


بر جمال این دو یاس بى قرینه بنگرید

گاه سوى مکه گه سوى مدینه بنگرید

محور اسلام و قرآن در ثبات از این دو مَه

مکتب توحید باشد در حیات از این دو مه

روشن آفاق تمام کائنات از این دو مه

منجلى اوصاف بى پایان ذات از این دو مه


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


از مکه فروغ ایزدی پیدا شد

سرچشمه فیض سرمدی پیدا شد

در هفدهم ربیع از دخت وهب

نو دسته گل محمدی پیدا شد

میلاد رئیس مکتب، محمد مصطفی(ص) و رئیس مذهب، صادق آل عبا مبارک باد


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


آسمان عاشقى شد پر ستاره زین دو گل

عشقبازى با تداوم شد هماره زین دو گل

بر دل عشاق صادق شد اشاره زین دو گل

دیده دل شد گشوده بر نظاره زین دو گل


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


چون از افق برآمد، نور امام صادق

شد صبح عالم آراش بر شام تیره فائق

ولادت با سعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

امام صادق (ع) را به وشما تبریک و شاد باش عرض می کنم.


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


ولادت ختم رسولان آمد

محمد آن حبیب جانان آمد

به جسم پیروان او جان آمد

بر حرمتش جهان گلستان آمد


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


خورشید محمد است و صادق ماه است

با مقدم خورشید، قمر همراه است

یعنی که ولادت امام صادق (ع)

در روز ولادت رسول الله (ص) است


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


مژده که میلاد شه خاتم است

عید سعید نبى اکرم است

مژده که مسرورى عالم رسید

خرمى عالم و آدم رسید


اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد


دو نهال بارور در باغ دین روئیده شد

یاس هاى آسمانى در زمین روئیده شد

نخل حق در سرزمین مشرکین روئیده شد

لاله در باغ دل اهل یقین روئیده شد

اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد

اس ام اس ولادت پیامبر حضرت محمد