گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

جملات زیبا و ناب


جملات زیبا و ناب






با یاد تو این ستاره ها رنگی بود

این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز

یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود






هم چنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست

گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست

هر شبم نقش تو ماه شب چشمان من است

روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست






قایقت می شوم بادبانم باش

بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود دورترمان کند !





جملات زیبا و ناب

چراغ خواب شلمن

جملات زیبا و ناب

جملات زیبا و ناب





تراشکـــــــار ماهـــــــری شده ام

بس کـــــــه تـــــــو نیـــــــامدی

و من بـــــــرای دلــــــــم بهانـــــــه تراشیدم . . .







رسم “خوب” ها همین است

حرف آمدنشان شادت می کند و ماندنشان

با دلت چنان می کند که هنوز نرفته ، دلتنگشان می شوی !







لبخند که میزنی

کمترین اتفاقی که می افتد

اختلال در تشخیص ماه های قمریست . . . !






جملات زیبا و ناب

روغن شتر مرغ

جملات زیبا و ناب

جملات زیبا و ناب




محال است آدمی چیزی را به دست آورد

که خود هرگز آنرا نبخشیده باشد

پس عشقی در حد کمال ببخش

تا عشقی در حد محال به دست آوری . . .








از وقتــی که نیسـتی

خـدا می دانـد

چقــدر آب به صـورَتـم پـاشیـدم

لعنــتی

این کـابوس انقــدر واقعی ست

که از خواب بیــدار نمی شـوم . . .








درختان به من آموختند :

پایبندی هرکس به اندازه ی ریشه ی اوست ، به هر درختی نمی توان تکیه کرد !







جملات زیبا و نابساعت الیزابت

جملات زیبا و ناب

جملات زیبا و ناب





گاهـــی دلــــــم هـــوس شیطنــــــت میکنــــــد

از همــــــان شیطنــــــت هایــــــی کـــه

حــــــرف تـــو پشــــــت آن بنــــــد اســــــت

که میگـــویـــی :

مگـــــــــه دستـــــــــم بهــــــت نرســــــه . . .







من مانده ام با یاد تو

و بغضی که لگد می زند

بر حنجره ای پا به ماه . . .

متن های عشق و عاشقی جدید

هنوز ته مانده ی بوسه ات را روی لبم میمکم

هنوز ته مانده ی آغوشت را محکم بغل می کنم . . .







هنوز به یاد می آورم “دوست داشتن” هایت را

که روزه ی سکوت ثانیه ها را می شکست

تو سخت به ثانیه هایم چسبیده ای . . .






جملات زیبا و نابپشتی طبی باراد

جملات زیبا و جدید

جملات زیبا و جدید





چقدر شَب اضافه می آید

وقتی که نیستی . . .







ایســــتاده ام

بگــــذار ســـــرنوشـــت راهـــــش را بـــــرود…!

مــــــــــــن،

همیــــن جــــا،

کنــــار قــــولــهایــت،

درســـــت روبــــروی دوســــت داشتـــنت

و در عمــــق نبودنــــت،

محــــکم ایستــــاده ام…!







تو صادقانه دروغ بگو

من عاشقانه کاری خواهم کرد

“ماه” همیشه پشت ابر بماند . . . !





جملات زیبا و جدیدعکس جالب