گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

جعبه سیاه و طلایی

جعبه سیاه و طلایی


در دستانم دو جعبه دارم که خدا به من داده است


او گفت:

جدیدترین اس ام اس های فارسی مرجع اس ام اس عاشقانه جدیدترین اس ام اس های ناب و غمگین

غصه هایت را درون جعبه سیاه بگذار


و شادی هایت را درون جعبه طلایی


به حرف خدا گوش کردم


شادی ها و غصه هایم را درون جعبه ها گذاشتم


جعبه طلایی روز به روز سنگین تر می شد


و جعبه سیاه روز به روز سبک تر


از روی کنجکاوی جعبه سیاه را باز کردم تا علت را دریابم


دیدم که ته جعبه سوراخ است


و غصه هایم از آن بیرون می ریزد


سوراخ جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم:


در شگفتم که غصه های من کجا هستند؟


خدا با لبخندی دلنشین گفت:


ای بنده من!همه آنها نزد من٬ اینجا هستند


پرسیدم پروردگارا!چرا این جعبه ها را به من دادی؟


چرا ته جعبه سیاه سوراخ بود ؟


گفت:


ای بنده من!جعبه طلایی را به تو دادم


تا نعمت های خود را بشماری


و جعبه سیاه را برای اینکه غم هایت را دور بریزی...


جعبه سیاه و طلایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.