گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

اس ام اس خنده دار و جالب

اس ام اس خنده دار و جالب
لبخند (قسمت دوم)

تنبلی خرید اینترنتی بد دردیه
یک ساعت پیش یه آلو خوردم، هستش هنوز تو دهنمه
حال ندارم برم بندازم سطل آشغال
کسی می دونه چند ساعت طول می کشه تا با بزاق دهن تجزیه بشه!؟
  
وقتی پنج ثانیه قبل از آلارم موبایل بیدار می شم

و اونو خاموش می کنم احساس می کنم بمب خنثی کردم!!!


اس ام اس

یه مزه هایی هم هست که از بچگی زیر دندون همه مونده
مثه ته مداد سیاه!!!!
خدایی چقدم تلخ بود!



یکی از فانتزیام اینه که ی قوطی نارجی بخرم وتوش اسمارتیز بریزم، بعد هروقت سردرد داشتمو یکی ازم پرسید چته؟ بگم”چیزی نیست”همون سردرد همیشگی!! بعدشم چنتاشو بخورمو بگم خرید اینترنتی آآآآآآآآآآآآاآآآآآه!!! لامصب کلاسش از ازمون های ماهان بیشتره…!!!!


از ترسناک ترین اتفاقات نصفه شبا،

 این صدای شکسته شدن قولنج اس ام اس وسایل خونه است،

 مخصوصا تلویزیون و وسایل چوبی،

 هی شبا قولنج شون می شکنه! ادم قلبش میاد تو حلقش!!!



یه سوال دارم؟؟؟؟؟؟

 این عربها “چ” ندارن، چه طوری عطسه می‌کنن!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!



به مامانم میگم مامان من اگه بمیرم چیکار میکنی؟
میگه یه مراسمی برات بگیرم که چشه فامیل درآد!!!!



آقا جاتون خالی
یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم،
دختره بهم گفت اگه میشه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید
گفتم اونجوری هزینتون بیشتر میشه ها
گفت : چاره ای خرید اینترنتی نیس!
هیچی دیگه، پول تک تک آیکونا رو جداگونه ازش گرفتم!



ﻣﻠﺖ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﻮﻥ ﻣﯿﺰ ﺑﯿﻠﯿﺎﺭﺩ اس ام اس ﻭ ﺗﺮﺩﻣﯿﻞ ﺩﺍﺭﻥ،
ﺑﻌﺪ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻣﻮﻥ
ﯾﮏ ﻣﯿﻠﻪ ﺑﺎﺭﻓﯿﮑﺲ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺯﺩﻩ ﺗﻮﮐﻤﺪ،
ﺭﻭﺵ ﺭﺧﺖ ﭘﻬﻦ ﻣﯿﮑﻨﻪ!!!




آبریزش بینی دارم؛ رفتم یه قرص ضد حساسیت بگیرم تو عوارض جانبیش نوشته :سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، اختلال درخواب، دوبینی، نارسایی کبد، نارسایی کلیه، سکته مغزی، مرگ ناگهانی!! پشیمون شدم، میکشم بالا! امنیتش بیشتره!!!!!!!!



داشتم خیابون ولیعصرو متر میکردم که دیدم نفس کم اوردم سریع پریدم یه بسته چیپس با نی خریدم، نی رو کردم تو چیپسو از اونجا تنفس میزدم، ماشالا به اندازه ۵ ساعت توشون هوا دارن چیپسای ایرانی، ازشون راضیم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.