گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

اشعار زیبا و اس ام اس های جدید


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید

ﻫـــــــــ ﺭ ﮐﯽ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺑﺪﺵ ﺍﻭﻣﺪ…….

ﺭﻓﺖ….ﺍﻣـــ ـ ـــﺎ ﺑﻌــــــﺪﺵ ﺍﻭﻣﺪ………..

 

اشعار زیبا و اس ام اس های جدید

آهای دختر خانمی که قرار بود توی دانشگاه باهم تصادف کنیم و جزوه هات بریزه رو زمین و من جمعشون کنم و بعد عاشقت بشم…
.
.
.
.
خواستم

بگم برات آرزوی موفقیت دارم.
منتظر من نباش
من دانشگاه انصراف دادم


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید


مجری:چه فیلمی میخواید ببینید؟
کلاه قرمزی: ;کلابلانکا
پسر عمه زا: ارباب کتلتها
ببعی: درباره بی بی
فامیل دور: دور شهر بی دفاع
گابی: بر گاو


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید

‏هر چقدر هم خوب باشی
وقتی به هر قضیه‌ای از دید خودت نگاه کنی
نمیتونی درباره‌اش نظر درست بدی!

اشعار زیبا و اس ام اس های جدید

‏گفت بعد مدتها دوستى دیروز براى اولین بار حس کردم
دارم حوصله شُ سر میبرم،
گفتم نترس، دارید براى هم واقعى میشید.!


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید


اینکه خیلى چیزا به من مربوط نیست
از معدود قشنگیاى زندگیه.!
پری سآ


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید


‏وقتى کلیپا رو بدون آهنگ و بى صدا نگاه میکنى
تازه میفهمى احساس زیادى فقط آدمو خنده دار میکنه..!
پری سآ


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید


‏خوبى سکوت اینه که شبیه آدماى عاقل میشى
ولى بدیش اینه که واقعاً خیال میکنى عاقلى..!!
پری سآ


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید


به زودى دکتر قلبم بهم میگه
شناختن آدما واست سمه.!
پری سآ


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید


باید یه قانونى بود که با استناد بهش
میشد از فرزند اول خانواده بودن استعفاء داد..!
پری سآ


اشعار زیبا و اس ام اس های جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.