گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

شعر عاشقانه و زیبا


شعر عاشقانه و زیبا


در بودنت به نبودنت

و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من …


شعر عاشقانه و زیبا


معجزه لبخند کسی است که دوستش میداری !


شعر عاشقانه و زیبا


دلم یک قفس مرغ عشق است …

گلویم پر از اسم تو !


شعر عاشقانه و زیبا


تو لبخند می زنی !

گل سرخ معنا می شود !


شعر عاشقانه و زیبا


دلم کمی از بهشت می خواهد

چند لحظه آغوشت را قرض میدهی ؟


شعر عاشقانه و زیبا


جهان که فاصله ای نیست !

تا ماه پیاده میروم ، اگر آنجا خانه ات باشد …


شعر عاشقانه و زیبا


روزایی که “تو” توشون نیستی

حیفم میاد زندگیشون کنم …


شعر عاشقانه و زیبا


دل پا برهنه ام ریگی به عشق ندارد …


شعر عاشقانه و زیبا


گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند

گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند

گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره

از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند


شعر عاشقانه و زیبا


زیباترین غزل

سکوت دلم در نگاه توست !

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.