گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر :حسودی نکن عزیزم

دختر :چرا؟!

پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر :چی؟

پسر :♥ قلبم ♥



اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!

فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!

تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی

با من نجنگ ، من دوست دارم . . .


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌

گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . . .


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


پیش از “تو” چیزی نبود

بعد از “تو” چیزی نیست

با “تو” اما …


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


به سلامتی پدر بزرگا که یه بار هم خوجگل، جوجو، عسیسم نگفتن

ولی با زنشون ۵۰ سال عاشقانه زندگی کردن . . .


اشعار عاشقانه و اشعار زیبا


جای خالیت را انقدر با چشمانم آب میدهم که باز کنارم سبز شوی . . .

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.