گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

جملات زیبا و جذاب


جملات زیبا و جذاب


تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ، “تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی  . . .


جملات زیبا و جذاب


بـــیـــــــا … پـایـیــز را تحویــل نگــرفــتی … زمــستــــان شـد !



جملات زیبا و جذاب


نه 

21دسامبر، پیشگوئیِ دروغین بود

دنیا به آخر رسید

همآن روز که تو رفتی . . .


جملات زیبا و جذاب


زمین از آمــــدن برف تــازه خشنود است

مــــن از شلوغی بسیــــار ردپــــا بیـزار . . .


جملات زیبا و جذاب


دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را

باید کوچ کنم…  به قشلاق آغوشت . . .


جملات زیبا و جذاب


آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند ، به احساس خوبی که بر جا می نهند

و به دردی که می کاهند ، می مانند ، بی شک تو ماندگاری . . .


جملات زیبا و جذاب


این بار که آمدی

دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد

میلـــرزد . . .


جملات زیبا و جذاب


من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد

تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .


جملات زیبا و جذاب


به چـالِ گـونـه-ات ، گـاهی می شـود سـوگنــد خـــورد !

امّــا.. بـه چشمـهـایت ، هـمیـشه . . .


جملات زیبا و جذاب


میان آمدن و رفتن مانده ام

بی تو، نه پای رفتنی است و نه

حوصله ی برای ماندن . . .

جملات زیبا
جملات زیبا و جذاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.