گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

جملات زیبا و غمگین


جملات زیبا و غمگین


خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره


جملات زیبا و غمگین


مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای ، نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد


جملات زیبا و غمگین


خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد

برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت….ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد؟؟


جملات زیبا و غمگین


نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم

و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم


جملات زیبا و غمگین


حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن

من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کردم


جملات زیبا و غمگین


چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است


جملات زیبا و غمگین


زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟

ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند


جملات زیبا و غمگین


مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟


جملات زیبا و غمگین


کشیدنِ انگشتــان کشیـــده تو روی گــونـــه هــای من

لــــذتی انـــکار ناپـــذیر است

من دنبـــال بهــانـــه می گــــردم

تـــا آسوده دستـــان شفـــابـــخش تو را در دست بگیــــرم


جملات زیبا و غمگین


دلم قهوه میخواهد

از همانهایی که برای آشنایی 

با اصرار مرا به آن دعوت میکردی

نه از این قهوه هایی که در تنهایی سر میکشم

جملات زیبا

جملات زیبا و غمگین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.