گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

اشعار زیبا و اشعار قشنگ


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


آنقدر برای تو بوده ام که دیگر من برایم غریبه است

اینگونه است که وقتی میروی می میرم چون نه تو را دارم و نه خودم را…


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


رفت بدون گفتن خدانگهدار

شاید میدانست بدون او حتی نمیخواهم خدا نگهدارم باشد !


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


سخت است از شدت بغض گلو درد بگیری

و همه بگویند لباس گرم بپوش !


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر میشود که

می خواهم تا سقف آسمان پرواز کنم

و رویش دراز بکشم آرام و آسوده مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب است !


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


بعضی دردها مثل چایی میمونن

با گذشت زمان سرد می شن ولی تلخیش از بین نمیره !


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


آرامم

خیلی آرام مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخها خورده اند

دیگر نگران داس ها نیستم !


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


تنها به یک دلیل خودم را نمیکشم

روزی همان دلیل خودش میکشد مرا…


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


این روزها حالم همچون دایره ای میماند

که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


گاهی اوقات آدم هایی که همدیگرو خیلی دوست دارن

استعداد عجیبی در بدبخت کردن هم دارن


اشعار زیبا و اشعار قشنگ


عاشق شدن مرگ مغزیست !

بعد از آن ناچارا قلبت اهدا میشود

اشعار زیبا

اشعار زیبا و اشعار قشنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.