گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

اشعار زیبا و اس ام اس


اشعار زیبا و اس ام اس


گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو

بی هیچ امیدی برای داشتنت !


اشعار زیبا و اس ام اس


چه کسی باور کرد ؟

جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد !


اشعار زیبا و اس ام اس


یادم رفته بچه که بودم آرزوهام چی بوده

ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم

آرزوی بچگیام نبوده و نیست !


اشعار زیبا و اس ام اس



هی فلانی سراغم را بگیر

کم نمیشود از نخواستن هایت !


اشعار زیبا و اس ام اس


این روزها جنس حالم زیاد مرغوب نیست !


اشعار زیبا و اس ام اس


کل اسم های تو موبایلمو به اسمش تغییر دادم

حالا هر روز بهم زنگ میزنه

نه یکبار چند بار ! تازه تغییر صدا هم میده !

من که میدونم اونم دلش برام تنگ میشه …


اشعار زیبا و اس ام اس


پاکت هم دلش شکست

باور نمیکرد به جای نامه کارت عروسی آورده باشد !


اشعار زیبا و اس ام اس


من و تو میدانیم ، کز پی هر تقدیر حکمتی می آید

من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان

چه شود آخر دلتنگی ها ؟ خدا میداند !


اشعار زیبا و اس ام اس


دلواپسی من از نیامدنت نیست

می ترسم در پس این دل دل زدن ها بیایی و دیگر نخواهمت !


اشعار زیبا و اس ام اس


سکوت همیشه به معناى رضایت نیست

گاهى یعنى خسته ام از اینکه مدام به کسانى که

هیچ اهمیتى براى فهمیدن نمى دهند ، توضیح دهم !

اشعار زیبا

اشعار زیبا و اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.