گویاترین

گویاترین

گویاترین

گویاترین

شعر عاشقانه و جالب


شعر عاشقانه و جالب


ﺗﻨﻬﺎ ﻭ ﻭﺣﺸﺖ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ

ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻃﻠﺐ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﭼﯿﺰﯼ ﺣﺘﯽ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ

ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ !


شعر عاشقانه و جالب


گروه خونی ام “تو”ی مثبت است !


شعر عاشقانه و جالب


می بوسمت و کلمات خانه نشین می شوند !


شعر عاشقانه و جالب


یادت پشت خیسی نگاهم بخار می شود

و من روی آن می نویسم دوستت دارم


شعر عاشقانه و جالب


شانه ات کو ؟

دنیایم باز بهم ریخته


شعر عاشقانه و جالب


کاش میدانستی دنیا با همه وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد !

به رسم سپاس نوشتم که بدانی عزیزی !


شعر عاشقانه و جالب


و خوش به حال خورشید که

هرچه در توان دارد خرج مهتاب میکند !


شعر عاشقانه و جالب


یکی بود

هنوزم هست و همیشه به یادته


شعر عاشقانه و جالب


به من قول بده در تمامی سال هایی که باقی مانده تا ابد مواظب خودت باشی

دیگر نیستم که یادآوریت کنم !


شعر عاشقانه و جالب


اگر تو نبودی من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم

تو هستی و من محکم ترین بهانه ی خلقت شدم

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و جالب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.